Längan (Prästgården)

Samlingslokal som är en del av prästgården i Hudiksvall. Här finns runda bord som inbjuder till gemenskap och kök i öppen planlösning.

Centralt belägen vid Prästgården nedanför Jakobs kyrka

Samlingslokal som är en del av prästgården i Hudiksvall (Repslagargatan 10) med kök i öppen planlösning. Handikapptoalett och rullstolsvänlig ingång.

Hyra lokal

I Längans lokaler pågår social/diakonal verksamhet men också samlingar för församlingsbor i alla åldrar. Lokalerna är anpassade för många olika ändamål.

I Längan finns tillgång till datoruttag och takprojektor, pyssel/hobbyhörna, entré med soffgrupp.

Rymmer: ca 35 personer sittande vid bord
Interiör: Sex runda bord 4-5 stolar/bord, Passar för mindre samlingar, samtalsgrupper och dopkaffe.

DOPKAFFE

Finns det behov av lokal för dopkaffe efter dopet så får dopfamiljen gärna låna Längan. Boka med ansvarig församlingshemsvärdinna. Dopfamiljen ordnar själva med förberedelser, förtäring och städning. Tillgång till kök med disk- och kylmöjligheter finns.

Pris för hela lokalen:

heldag: 1000 kr