Tacomys för alla åldrar, ett bra sätt att inleda helgen på

Välkommen till en öppen verksamhet och mötesplats för alla åldrar från olika sammanhang och bakgrund. Tacobuffén står framdukad mellan kl. 17.00 och 18.00 i Höörs församlingshem. När man ätit klart firar vi en enkel andakt, sedan finns det möjlighet att mysa framför brasan, leka i våra barnlokaler, spela pingis, dela samtal och liv med andra fram till kl 19.00.

Det kommer att finnas aktiviteter för barn och unga.

TACOMYS är följande datum den 24/5 och 14/6.

Buffén serveras till ett subventionerat pris: 20 kr/person dock max 100 kr/familj.

Föranmälan krävs via formuläret nedan. Vi har plats till max. 100 personer och anmälan vill vi ha inskickat senast fredagen innan om du/ni tänker komma. Viktigt att antal vuxna/barn och ev. specialkost fylls i

För dig som inte kan ta dig till församlingshemmet finns kyrktaxi (Frosta taxi) att tillgå: Tel: 0413-202 35.