Powerträning för seniorer

Vill du komma igång med träning? Vill du träna tillsammans med andra under trevliga former? Aktivitet kan förebygga och motverka olika sjukdomar och förbättra hälsa och välmående.

Powerträningen har startar igen på måndagar från och med 26 februari kl. 17.30 - 18.30 i Höörs församlingshem. Ingen anmälan behövs. Alla får plats i vår stora gymnstiksal med ingång från Höörs kyrka. Ann Krogsgaard leder oss i övningar där vi tränar styrka och balans. Ingen anmälan behövs. Välkommen.

För mer information ring Christina Lenander tel. 0739-94 63 43 för mer information.

Träning på egen hand - förslag

Har du lust att komma igång på egen hand. Gå ut och gå, stanna vid olika platser, bänkar, staket, träd eller husväggar och gör några av de övningar vi gjorde i höstas. Här följer några förslag för att påminna dig om hur man kan träna hela kroppen. Klicka här!

Ann Krogsgaard