Skänk till höstbasaren

Nyhet Publicerad Ändrad

Var med Höganäs församling och gör en god insats för barn i Indien. Den 17 november är det dags för Höganäs församlings årliga höstbasar till förmån för föreningen Barn och Framtid. Basaren innehåller en auktion, men också våffelservering och en mängd olika lotterier. Genom att skänka en chokladask, en krukväxt eller något hembakat till lotterierna kan vi tillsammans göra stor skillnad för barn i utsatthet i Indien. Bidrag lämnas till Ingela Rubin senast fredagen den 16 november, men meddela gärna ditt bidrag i god tid.

Är du företagare och vill bidra med t.ex. presentkort eller föremål till auktionen? Kontakta Ingela Rubin för mer information på 042-36 21 83 eller ingela.rubin@svenskakyrkan.se

Vill du veta mer om föreningen Barn och Framtid? Besök deras hemsida.