Fyra ungdomar står med ryggen mot kameran, vända mot vattnet och vinkar. En av dem håller i en regnbåge på en pinne.
Foto: Nadine Minner /Ikon

Äventyrarna åk 4 - 5

Tisdagar kl 16.30 - 18.30

ÄVENTYRARNA

Under våra träffar brukar vi pyssla, leka, busa och prata om allt mellan himmel och jord.

Vi vill på ett kreativt och lekfullt sätt låta barnen möta några av bibelns berättelser och samtidigt ge barnen kunskaper om våra traditioner och högtider, att vi alla är unika, älskade och värdefulla för den vi är.

Vi strävar efter att vara en del av barnens liv och hjälpa dom att utvecklas till harmoniska, glada och kreativa individer som känner sig trygga och värdesätter varandra.

Några gånger/termin bjuder vi in till familjekväll, då är hela familjen välkomna och tillsammans träffas vi för en enklare barnanpassad gudstjänst, kvällsmat, pyssel och lek.

Vi samarbetar med Sensus studieförbund

Ledare är Marie Källviks och Malin Gustafsson

Vid anmälan eller frågot kontakta
Marie Källviks tel 073-447 23 05
Mejl: Marie.Kallviks@svenskakyrkan.se

Malin Gustafsson tel 070-416 70 52
Mejl: Malin.gustafsson@svenskakyrkan.se

Det är högtryck på platserna och vi måste stoppa intaget ibland  men vi har alltid köplats om det är fullt.