Endagsretreat – växande och vila

En heldag för kropp och själ. I rörelse och stillhet får du hjälp att hitta det som berör dig djupast och väntar på att få växa fram i ditt liv.

På en retreat får du möjlighet att hinna ifatt dig själv och reflektera över vad som är viktigt i livet.

En stor del av vår tid går åt till kommunikation med andra människor. Telefonen plingar, tv:n sänder dygnet runt och internet tar aldrig slut. Men för att orka behöver alla människor ibland bara ägna sig åt sig själva. På en retreat får du göra det, samtidigt som du får möjlighet att vara nära Gud.

Vi träffas i Hässelby Strands församlingshus och ägnar dagen åt detta.

Varmt välkommen!

när, var, hur?

Tid: Lördag 9 mars, kl. 10.00-16.00
Plats: Hässelby Strands församlingshus
Ledare: Ingegerd Häller, präst, Krister Berg, diakoniassistent, Annika Wällstedt, dansterapeut och sjukgymnast.

Anmälan: Snarast möjligt, men senast 4 mars till: Ingegerd Häller, 08-505 992 14, ingegerd.haller@svenskakyrkan.se

Lunch och fika serveras under dagen.