Konfirmandgruppen Jordan

Torsdagar ojämna veckor i Harplinge kl.16.30-19

Konfirmandgruppen Jordan

Alla konfirmander, oavsett grupp, får möjlighet att bekanta sig med bibelns
innehåll, kyrkans tro och församlingens gudstjänster. Lägren och leken är en självklar del i detta. Vi har egna träffar med gruppen, gemensamma träffar med alla grupperna samt firar gudstjänst med församlingen.

Själva konfirmationsgudstjänsten är i stort sett lika för alla konfirmander. Samtliga grupper är kostnadsfria, läger som undervisningsmaterial. Utöver ordinarie träffar tillkommer några extratillfällen, exempelvis runt påsk och jul. Din församling vill satsa på dig. Ta chansen!

Torsdagar ojämna veckor i Harplinge kl.16.30-19.
Drop in fika från kl. 16.30.

Terminen börjar: 1 september 2023
Läger höst: september alt oktober

Konfirmation: maj 2024

Här fyller du i din anmälan för konfirmand 2023/2024. Välj vilken grupp du önskar i första hand (gruppval 1) och vilken grupp du önskar i andra hand (gruppval 2). Du kan välja mellan fem grupper: Nasaret, Jordan, Nicea, Magdala (sommar) Funkiskonfa (ett samarbete med Svenska kyrkorna i Halmstad kommun).