Andrum - Tidningen för Svenska kyrkan i Haninge

Nyhet Publicerad Ändrad

Andrum är den gemensamma medlemstidningen för Svenska kyrkan i Haninge. Här hittar du reflektioner, inspiration och många fina inbjudningar till både möten, andakt och spännande aktiviteter. Tidningen kommer ut fem gånger per år.

I andra numret av din medlemstidning hittar du aktiviteter för alla och envar, föreläsningar och bokrecensioner, ett späckat kalendarium av bland annat musik, kör och konserter. Påsken är temat men också läsvärt om vår sociala stödverksamhet Kryckan och vårt internationella arbete. TACK för att du som medlem gör det möjligt! Caroline Krook intervjuas om Bergmanjubileet och Martin Lönnebo om hur vi hittar grundglädje i tillvaron. Vad vet du om påskens symboler?Trevlig läsning!

Tidningen Andrum Nummer 2 2018

Berätta vad du tycker om din tidning. Vad vill du läsa mer eller mindre om. Vi tar tacksamt emot både ris och ros. Synpunkter till haninge.pastorat@svenskakyrkan.se