Ledningsgrupp

Här hittar du kontaktuppgifter till ledningsgruppen i Svenska kyrkan Hägersten. Ledningsgruppen utgörs av kyrkoherde, distriktschefer samt administrativ chef.

Ledningsgrupp i Svenska kyrkan Hägersten

Hitta medarbetare och förtroendevalda

Medarbetare

Här hittar du alla anställda medarbetare. Exempelvis kyrkoherde, distriktschefer, präster och diakoner.

Två äpplen och två clementiner ligger på en blå bok med titeln Kyrkoordning 2021.

Förtroendevalda

I kyrkovalet, vart fjärde år, väljer du som är medlem vilka som ska styra Svenska kyrkan Hägersten. Här hittar du dina förtroendevalda, samt mötesprotokoll från kyrkofullmäktige och kyrkoråd.

Se mer om Svenska kyrkan Hägersten

Vad vill vi åstadkomma?

Svenska kyrkan Hägersten vill vara en viktig del i människors liv. Med ett stort engagemang för medmänniskan och skapelsen. Här kan du läsa mer om oss.