Ilmoittautuminen kursseille

Näin käsittelemme tietojasi, jos ilmoittaudut Göteborgin hiippakunnan järjestämälle kurssille.

Jos olet ilmoittautunut Göteborgin hiippakunnan järjestämälle kurssille, sinua on pyydetty tässä yhteydessä antamaan tiettyjä tietoja. Tarvitsemme henkilötietojasi voidaksemme hoitaa hallinnollisesti kaiken kurssiin liittyvän, esim tarvitsemme tiedon osallistujien määrästä ja erityisruokavalioista, kun kursseilla on ruokailu. Henkilötietojesi käsittely perustuu sen sopimuksen noudattamiseen, jonka sinun katsotaan tehneen ilmoittautuessasi kurssille.

Kurssille ilmoittaduttaessa on annettava nimi, s-postiosoite, kotiosoite ja se mahdollinen seurakunta tai organisaatio, johon kuuluu. Jos et anna pakollisia henkilötietoja, emme valitettavasti voi tarjota paikkaa kurssilla.

Koska tarjoamme kahvit, lounaan tai vastaavaa koulutuksissamme, voit myös lisätietona merkitä ruoka-allergian. Tarvitsemme erityisen suostumuksen allergiatietojen käsittelyyn, koska tämä on arkaluontoinen henkilötieto.

Joskus otamme maksun kursseistamme. Tällöin tarvitsemme henkilönumerosi, jos olet yksityishenkilöna laskun vastaanottaja.

Tiedot nimestä, sähköpostiosoitteesta, kotiosoitteesta ja yksiköstä lähetetään Sensus-opintoliitolle, jotta voisimme saada avustuksen osallistumiseesi. Lisäksi lähettämiisi henkilötietoihin pääsevät Ruotsin kirkon järjestelmävastaavat Uppsalassa ja Axianin (joka varastoi henkilötiedot palvelimiinsa) käyttöhenkilöstö.

Laskupohjat säilytetään hiippakunnassa Ruotsin kirkon päätösten mukaan 10 vuotta. Muut tiedot säilytetään vuoden ajan, jotta voitaisiin lähettää kutsuja muille kursseille. Tämä tehdään intressien punninnan pohjalta, jolloin meidän oikeutetun tarpeemme markkinoida kurssejamme katsotaan painavan enemmän kuin henkilökohtaisen integriteettisi suojaaminen. Voit kuitenkin estää sellaisen käsittelyn milloin hyvänsä, jolloin poistamme kaikki tiedot, jotka eivät liity laskutukseen.