Körer

”Att sjunga i kör är givande och spännande, med många dimensioner – såväl musikaliskt som socialt och mentalt.” Kom och sjung i någon av våra körer!

Harmoni

Harmoni i Förslöv-Grevie församling är för dig som är dagledig oavsett ålder eller kön. Vi sjunger i första hand andliga sånger & visor men även en del annat. Vi sjunger tvåstämmigt och ingen tidigare erfarenhet behövs.

Kyrkokör

Förslöv-Grevie kyrkokör är den perfekta kören för dig som gillar att sjunga traditionell körmusik både sakral och profan. Några gånger om året tar vi oss an ett större körverk.

Blandade röster

Prövapåkören är ett jättebra och enkelt sätt att öppna dörren till körmusikens underbara värld. Här får du prova på enklare stämsång, psalmer, visor, schlagers och gospel.