Foto: Gustaf Hellsing /Ikon

Barn | Ungdom | Konfa

Här finns utrymme för dig, lek, sång, samtal, kreativt skapande och kompisar.

Barngrupper

I barngrupperna får barnen träffa kompisar, leka, prata om livet och Gud, sjunga och pyssla.

Ungdomsgrupp

För dig mellan 13-19 år. Hit kan du komma för att umgås, spela spel, pyssla eller kanske samtala om allt mellan himmel och jord.

Konfirmand

Information om konfirmationen för dig som vill bli konfirmand.

Dop

Ett litet barn har kommit till världen. Det vill vi gärna fira tillsammans med er - välkommen till dop!

En vuxen och ett barn lägger pussel tillsammans.

Öppet hus

En generationsövergripande verksamhet som riktar sig till alla åldrar där du kan komma och gå som du vill under öppettiden. Olika aktiviteter avlöser varandra. Hit kan du bland annat komma för att prata, läsa, pyssla, leka, fika och umgås med andra.

Tacos till alla

I vår bjuds det på tacos i församlingen! Ingen föranmälan, kom och gå som det passar dig.

Appen kyrkan

Kyrkan är Svenska kyrkans app för barn i förskoleåldern. I den kan du besöka en kyrka för att bland annat spela på orgeln, hälla vatten i dopfunten och måla ett kyrkfönster.

Barn använder appen kyrkan på iPad.

Ladda ner appen Kyrkan

En interaktiv kyrka. spela på orgeln, häll vatten i dopfunten eller måla ett kyrkfönster. Appen är gratis och innehåller ingen reklam. Passar barn i förskoleåldern.