Musik för barn

BABYSÅNG I SNURROM

Anmäl intresse för en grupp till våren till AnnSofie eller Kerstin. Vi ses tisdagar 9-10 vid lekplatsen vid förskolan i Snurrom.

BARNKÖRER

Att sjunga i kör är lite som att spela i ett fotbollslag; vi övar under veckorna (=träning) och har ”match” några  kvällar och helger, då vi får dela med oss av vår sång när vi sjunger för andra vid gudstjänster och  andra tillfällen! Varje övning inleds med en fikastund, och då får vi också lära känna varandra.

Miniorkören för dig i klass 1-2. Onsdagar kl 14.30-15.30.
Hämtning och lämning vid skolorna. Max 20 deltagare. Höstterminen startar 6 september.

Juniorkören för dig i klass 3 och uppåt. Torsdagar 15-16. Höstterminen startar 7 september. Till denna kör får man ta sig på egen hand!

Körledare är Kerstin Jonsson som gärna tar emot anmälningar och frågor!

GOSSKÖREN - NYHET!

För dig i klass 3 och uppåt. För killar med särskilt sångintresse.
Lär mer här!
Kontakt och anmälan: Ida Fahl ida.fahl@svenskakyrkan.se 076-7941834

Ida Fahl

Organist

Mer om Ida Fahl

Organist, sångpedagog och kompositör som arbetat i Förlösa-Kläckeberga församling sedan 2017. Ida har mångårig erfarenhet av arbete med körer i olika åldrar, genrer och nivåer.