Act Ruotsin kirkko/Act Svenska kyrkan

Voit tukea Act Ruotsin kirkon työtä seuraavien kanavien kautta / Du kan stöda Act Svenska kyrkans arbete genom följande kanaler: Swish: 123 427 1631 Webb:www.svenskakyrkan.se/act/gava, Plusgiro 900 122- 3 tai / och Bankgiro 900 – 1223 KIITOS LAHJASTASI! / TACK FÖR DIN GÅVA!

Tre män vaktar några extermt magra kor. Torkan har slagit hårt.

150 år av engagemang

Under hela 2024 uppmärksammar Act Svenska kyrkan 150 år av internationellt engagemang och jubileet kommer att genomsyra kommunikationen under sommaren också.

YHDESSÄ VOIMME VAIKUTTAA!

Olemme yhdessä globaalisten haasteiden edessä. Yhdessä voimme vaikuttaa ja saada aikaan muutosta. Vaikka monet meistä ovat joutuneet karanteeniin tai muuten rajoittamaan sosiaalista kanssakäymistä, voimme kuitenkin edelleen sydän avoinna levittää rakkautta ympärillemme - niin lähelle kuin kauas.

Tulethan mukaan paastonajan kampanjaan, vaikkapa lahjoittamalla sopivaksi katsomasi summan swishaamalla  tilille  900 1223. Sydänkiitos lahjastasi!

Dela lika under samma himmel

Mat är en mänsklig rättighet, ändå går miljoner människor på jorden hungriga. Stöd Act Svenska kyrkans  arbete för fred, jämställdhet och rättvisa. Swisha din gåva till 900 1223.

Finska församlingens internationella arbete är en del av det internationella arbete som Svenska kyrkan arrangerar. Genom De vackraste julsångerna-konserterna, olika evenemang och kollekt samlar man in medel som används för att hjälpa människor i nöd på olika håll i världen.
Svenska kyrkan genomför sitt hjälparbete genom lokala kyrkor och internationella kyrkliga nätverk. Din insats är viktig. Du kan hjälpa genom att ge bidrag eller genom att komma med i verksamheten.

Ruotsin kirkon kansainvälinen työ on osa Tukholman suomalaisen seurakunnan kansainvälistä toimintaa. Myyjäisten, Kauneimmat joululaulut–tilaisuuksien, erilaisten tempausten ja kolehtien kautta saatavilla tuloilla autetaan hätää kärsiviä eri puolilla maailmaa.
Ruotsin kirkon kansainvälinen avustustyö toteutetaan yhteistyössä paikallisten kirkkojen ja kirkollisten järjestöjen kautta. Sinun panoksesi on tärkeä. Voit auttaa lahjoittamalla rahaa tai tulemalla mukaan toimintaan.