Har du förlorat någon nära? Du är inte ensam.
Att förlora en nära anhörig kan innebära en av de mest omskakande upplevelser man är med om. Att få dela smärtan med andra i liknande situation kan betyda mycket. Vi vill därför bjuda in dig till en samtalsgrupp, där vi själva med våra olika erfarenheter av sorg och förluster, hjälps åt att bearbeta och komma en bit på vägen.
Att dela sin sorg är ett sätt att läka.