Solen lyser igenom grönskande trädkronor.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Mötesplatser

Som nerverna på ett blad, ett fint nätverk av kontakter och vägar. Det finns många möjligheter för människor att mötas i Engelbrekts församling.

Gudstjänst

Gudstjänsten är kyrkans centrum. I gudstjänsten hämtar vi kraft, där får vi hjälp att växa som människor och som kristna.

En bebis ligger på mage på golvet med en skallra i händerna.

Barn och familj

Välkommen till vår barn- och familjeverksamhet i Engelbrekts församling. Vi erbjuder babyrytmik, babyretreat, barnkörer, babygudstjänst och caféverksamhet för stora och små. Varmt välkomna!

Fika och umgås

Vi erbjuder flera olika platser och möjligheter till att bara komma in. Kravlöst och öppet. Välkommen du också.

Lära och diskutera

Vidgade vyer, nya horisonter. Det finns alltid något mer att lära eller tänka.

Stillhet och Aktivitet

Här kan du läsa mer om olika aktiviteter som fokuserar på stillhet och vila, rörelse och förflyttning.

Nyhetsbrev

Prenumerera på våra nyhetsbrev och få förhandstips om olika konserter eller andra aktiviteter.