Kollage av bilder på olika hantverksföremål. Text i bild: konsthantverksmarknad.

Konsthantverksmarknad på första advent

Nyhet Publicerad

Kultur- och allaktivitetshuset Oscar bjuder in till marknad med konsthantverk i många former och material. I Sjömanskyrkan på Stigbergstorget.

Marknad med unika konsthantverk

Söndag 27 november kl. 11–15, Sjömanskyrkan

På marknadsdagen har du möjlighet att köpa unika konsthantverk i många former och material. Passa på att fixa unika julklappar till familj och vänner. Mattor, filtar, kuddar, stickade koftor, väskor, bruksföremål i keramik, textila bilder, korgar, smycken och mycket mer. Kom och fira första advent med oss!

Utställarna är en del av Oscar kultur- & allaktivitetshus i Sjömanskyrkan på Stigbergstorget.

Oscar kultur- & allaktivitetshus

Till Oscar är alla välkomna och det är du som kommer som gör verksamheten. Vi ses i Sjömanskyrkan!

Sjömanskyrkan

Välkomna till Sjömanskyrkan - ett folkens hus!