Frukost och föredrag med Barbro Lennéer-Axelson

Nyhet Publicerad

Psykolog och författare Barbro Lennéer-Axelson kommer till Kungsladugårds kyrka för att prata om välbefinnande, självkänsla och relationer.

Tema: Livsglädje

Barbro Lennéer-Axelson håller föredrag på temat LIVSGLÄDJE-
för vårt välbefinnande, självkänsla och relationer.

Kostnad: 50 kr för föredrag och frukost.

lördag 9 oktober kl. 9 -11

Porträttbild av Barbro Lenneer Axelsson.
Barbro Lenneer Axelsson Foto: Nora Bencivenni, Natur & kultur

Kungsladugårds kyrka

Anmälan

Vi behöver din anmälan senast 7 oktober. Maila eller ring vår reception för att boka plats.
Mail:  carljohan.forsamling@svenskakyrkan.se .

Telefon: 031-7319200

Barbro Lennéer Axelsson

Barbro Lennéer Axelsson är författare, universitetslektor i psykologi vid institutionen för socialt arbete i Göteborg och arbetar också för internationella RFSU. Hon har skrivit böckerna "Kärlek" och "Männens röster i kris och förändring" och föreläser mycket både nationellt och internationellt om relationer, sexualitet och kärlek.

Två tecknade fåglar som sjunger glatt.

Kom och sjung!

Inga förkunskaper, ingen anmälan, ingen kostnad. Bara kom och sjung!

Kungsladugårds kyrka utomhus en solig dag.

Kungsladugårds kyrka

I villakvarteren i Kungsladugård ligger Kungsladugårds kyrka. Den invigdes 16 december 1960.

Gudstjänst

Vi firar gudstjänst i Carl Johans församlingshem varje söndag kl. 11. Välkommen!