Begravningsplats med en rad av gravstenar som alla har färgsprakande blommor. Solen skiner.
Foto: Shutterstock

Gravskötsel

Som gravrättsägare finns det möjlighet att köpa skötseln från kyrkogårdsförvaltningen. Då hålls gravplatsen i ordnat och värdigt skick.

Prislista för gravskötsel år 2024 finns här.

Här kan du beställa gravskötsel genom att fylla i formuläret nedan.

Personuppgifter

I samband med att du skickar e-post till oss behandlar vi dina personuppgifter för att kunna hantera ärendet, samt för att uppfylla vår skyldighet att registrera och bevara handlingar enligt lagen om Svenska kyrkan respektive offentlighets- och sekretesslagen. Det du skickar till oss kan därför komma att registreras i digitalt registersystem, skickas vidare till andra mottagare inom Svenska kyrkans organisatoriska enheter eller externa mottagare, samt på begäran lämnas ut till allmänheten till följd av offentlighetsprincipen.

Läs mer om hur Byarums pastorat hanterar dina personuppgifter och om dina rättigheter.

Beställning av gravskötsel

Gravskötselalternativ: (ettårsavtal med löpande förlängning)

Jag önskar bli kontaktad av kyrkogårdsförvaltningen för beställning av flerårsavtal:

Gravstenstvätt, engångsbeställning:

Beställare:

Om du inte vill lämna personnummer kontakta kyrkogårdsförvaltningen i samband med denna beställning. 070-278 32 82