Några ägg i en blå porslinsskål, och en videkvist.
Foto: Magnus Aronson /Ikon

Påskmåltid & Skärtorsdagsmässa i Lövånger

Nyhet Publicerad Ändrad

Välkommen att dela en påskmåltid tillsammans och till skärtorsdagsmässa under dag eller kvällstid på Skärtorsdagen 28/3.

Kl. 13.30 Skärtorsdagsmässa och efterföljande kyrkkaffe i Hemgårdens samlingssal (Prästgårdsvägen 10). Präst Adam Wahlberg.

Kl. 16.00-19.00 drop in, Påskmåltid på Lövångers församlingshem. Kostnad: 60kr/ vuxen, gratis för barn. Vi möts vid dukade bord och i trevligt sällskap. En måltid bestående av lokalproducerat lamm, potatis och grönsaker levererade av Kräkångers ekogård serveras. Föranmälan till middagen senast dagen innan men gärna tidigare, via formulär eller kontaktuppgifter nedan. Välkommen att gå vidare till kyrkan efter middagen!

Kl. 19.00 Skärtorsdagsmässa i Lövångers kyrka. Medverkande Adam Wahlberg, Johanna Tegnér, Angelika Jonsson, församlingens konfirmander m.fl.

Anmälan till påskmåltid