Barnsång

Åldersblandad drop in-kör. Sjung tillsammans över ålders­gränserna tillsammans med barn och barnbarn, eller varför inte med grannarnas barn? Varannan torsdag (jämn vecka) kl 17 i Töllsjö församlingshem.

Vi sjunger visor, sånger och ramsor och provar enkla rytminstrument.

Körövningen inleds med kort fika, därefter en halvtimmes sång.

Terminsstart: Torsdag 8 februari.

Körledare: Gabriel Henningson, tel. 033-22 26 10

Torsdagar jämna veckor kl 17–17.40
Töllsjö församlingshem

Se kalender.

Terminsavslutning 16 maj.

2-årig pojke som klappar händer och ser busig ut

Messy Church

Roliga och inspirerande träffar på cirka 1,5–2 timmar för barn och vuxna fulla av kreativitet, gemenskap och reflektion där alla åldrar kan delta tillsammans. Cirka en gång per månad i både Bollebygd och Töllsjö. Klicka här för att komma till kalendern med alla kommande datum för Messy Church.

Barnkörer

Nyfiken på musik? Vi vill ge varje barn möjlighet att upptäcka och utveckla sin musikalitet. Välkommen att vara med och sjunga! Läs mer.

Bord med kalender, telefon, kaffekopp och person som sitter med surfplattans kalender

Här hittar du tider och platser för alla aktiviteter i Bollebygds pastorat.