Foto: Alex & Martin / Ikon

Onsdagskul i Bjursås församlingshem

Onsdagskul är pausad under hösten 2023! Går ditt barn i förskoleklass-åk 3 välkomnar vi till Sång & Pyssel på måndagar kl 14.00-16.00

Sång & Pyssel

För barn i förskoleklass-åk 3. Måndagar kl 14.00-16.00. Gruppens mål är att låta sång och kreativitet växa fram, barnen kommer medverka i minst en gudstjänst under våren. Anmälan krävs!

Onsdagskul för barn från förskolaklass till åk 6

Personal kommer till skolan och möter barnen kl 14.00. Efter det går vi tillsammans till Bjursås församlingshem för att äta mellis.
Vi pysslar, förbereder inför familjegudstjänster, målar, bakar, sjunger, samtalar och läser.

Anmäl ditt barn till Jambu Palmqvist 023-669 23 69 / jambu.palmqvist@svenskakyrkan.se

Lämna telefonnummer och mail till en vårdnadshavare som vi kan kontakta samt eventuella allergier eller annan information som ni finner bra för oss att veta.

Kom ihåg att meddela fritids att ditt barn går på onsdagskul.

Ledare för gruppen är Jambu Palmqvist