Foto: Berga pastorat

Barn och ungdom

Här kan du läsa om vår barngrupper

En person sprutar ketchup på en varmkorv som någon håller fram.

Familjekvällar

Välkommen till familjekväll i Berga och Bolmsö kyrkor i sommar. Bolmsö kyrka: måndag 17 juni och 24 juni. Berga kyrka: tisdag 25 juni och onsdag 26 juni  Dropin och droput mellan kl 17-19.

Babyrytmik

Välkommen till babyrytmik i Berga församlingshem. Onsdagar kl 10:00-11:30. Drop in från kl 09:30. Målgrupp 0-10 månader.

Stor & liten

Välkommen till Stor & liten i Berga församlingshem. Torsdagar kl 10:00-11:30. Drop in från kl 09:30.

After School

För dig som går i Åk 3-6. Du är varmt välkommen att komma till after school i Berga församlingshem. Måndagar, drop in från 14:30.

Konfirmation

För dig som börjar åttan i höst inbjuder vi till ett konfirmandår i Berga pastorat. Tid för informationsträff och uppstart för 2024-2025 års konfirmander kan du läsa om här så småningom.

Läxhjälp

Svenska kyrkan och Lagans missionsförsamling erbjuder läxhjälp för barn på mellanstdiet.Tid: torsdagar 15-16:30. Vi börjar med mellanmål för att få lite ny energi efter skolan. Välkommen!

Dopet – livets första fest

Allt du behöver veta om dopet