15 minuter i soffan

På denna sida kan du ta del av samtliga avsnitt av programserien 15 minuter i soffan.

15 minuter i soffan - alla avsnitt

15 minuter i soffan: Avsnitt 10

Publicerad:

I detta avsnitt av 15 minuter i soffan berättar Håkan Bredinge, kommunpolis, om tryggheten för barn och ungdomar i området Hisingen.

15 minuter i soffan: Avsnitt 9

Publicerad:

I det här avsnittet av 15 minuter i soffan berättar Sofia Svensson, förskolerektor/skolchef, om förskolorna som drivs av Backa pastorat.

15 minuter i soffan: Avsnitt 8

Publicerad:

I det här avsnittet av 15 minuter i soffan samtalar de goda vännerna Maria Svenungsson, pedagog i Backa församling och Cecilia Hjort Brandell, diakon i Lundbyförsamling, om de krav och möjligheter som kretsar kring julen.

15 minuter i soffan: Avsnitt 7

Publicerad:

I detta avsnitt samtalar präststudent Benjamin Frykman med kommunikatör Angelicca Larsson om sina tankar kring begreppet livsmod. Vägen till att bli präst har inte varit helt spikrak för Benjamin, han berättar bland annat om hur han tog sig ur en depression.

15 minuter i soffan: Avsnitt 6

Publicerad:

Denna gång berättar Hans TO Nilsson och Linda Lindblad om deras erfarenheter från besöket i vänstiftet Östra stiftet i Swaziland.