Kyrkofullmäktige

Kyrkofullmäktige i Åtvids församling under mandatperioden 2022-2025.

Kyrkofullmäktige i Åtvids församling 2022-2025

Övre raden från vänster:
Martin Alfredsson, Therese Nyman Östlund, Karin Almkvist (2:e vice ordf.), Astrid-Marie Jonsson, Max Haienhjelm Andreasson, Göran Bengtsson och Håkan Kaldenvik.

Mellersta raden från vänster:
Jan Svensson, Tommy Friström, Christina Alm, Kristina Andersson, Britt-Louise Altmar, Ulf Axelsson, Inga-Lill Krantz, Marie Bengtsson, Monica Schyldt,
Agne Svanström och Ninni Alf (1:e vice ordf.) .

Nedre raden från vänster:
Ulla Lindén, Agneta Ekström, Mona Öhman, Susanne Söderlund, Magnus Simonsson, Lennart Svensson, Viveka Adelswärd och Rolf Wilhelmsson (ordf.)

Saknas på bilden:
Laila Drejstam och Richard Svensson.

Ordförande: Rolf Wilhelmsson
Förste vice ordf: Monica Schyldt
Andre vice ordf: Ninni Alf

Ledamöter: Martin Alfredsson, Christina Alm, Karin Almkvist, Britt-Louise Altmar, Kristina Andersson, Ulf Axelsson, Göran Bengtsson, Anders Byström, Tommy Friström, Max Haienhjelm Andreasson, Astrid-Marie Jonsson, Håkan Kaldenvik, Inga-Lill Krantz, Ulla Lindén, Magnus Simonsson, Agne Svanström, Lennart Svensson, Susanne Söderlund, Annie Wårhem, Mona Öhman, Therese Nyman Östlund, Viveka Adelswärd.

Ersättare: Marie Bengtsson, Laila Drejstam, Agneta Ekström, Lars Rasch, Jan Svensson, Richard Svensson.