En griffeltavla där texten together står med stora boksräver i vitt. Under texten målade människor i olika färger som håller varandra i händerna.

KU (Kyrkans ungdom) från åk 7

Kl. 18.00-21.00 onsdagar eller torsdagar - kolla vår kalender för aktuell dag. För dig som vill hänga i kyrkan med andra ungdomar och ha väldigt kul tillsammans.

Kyrkans Ungdom (KU) är till för dig som vill hänga i kyrkan med andra ungdomar och ha väldigt kul tillsammans. Gud vill att vi ska leva i gemenskap med varandra och med Gud.

På torsdagar så är det mässa kl. 18.00 är det mässa i Taizéanda. 18.30 kör kvällens aktivitet igång.

Vad vi gör på kvällarna bestämmer vi tillsammans. Det brukar bli att från häng till bad, bowling, skridskor, film och tävlingar.
Välkommen!

Har du tankar eller frågor? Hör av dig till ASKUL:s (Svenska kyrkans ungas lokalavdelning i Aneby) ordförande Anton Sätterlund 076-897 33 33 eller Fredrik, präst, 0380-474 48