Du som går på Furulidskolan är välkommen på gratis frukost i Aneby kyrka! Fredagar kl. 7.30-8.30 (ej lov- och helgdagar). Kom och ät god frukost tillsammans med kompisarna på veckans bästa dag!
Följ oss på insta #fredagsfrukostaneby
Stort tack för det här läsåret. Vi ses igen 28/8. Tack alla ni som kommit och ätit frukost och tack till våra underbara ideella ungdomar som ställt upp.
Du som går på Furulidskolan är välkommen på gratis frukost i Aneby kyrka! Fredagar kl. 7.30-8.30 (ej lov- och helgdagar). Kom och ät god frukost tillsammans med kompisarna på veckans bästa dag!
Följ oss på insta #fredagsfrukostaneby
Barn och ungdomsledare, Aneby pastorat
Barn och ungdomsledare