Församlingsbladet Tro Hopp & Kärlek

Församlingsbladet Tro Hopp & Kärlek kommer ut fyra gånger om året. Det delas ut via Posten till alla hushåll i församlingen. Du kan också hämta det senaste bladet i församlingshemmet eller i Anderslövs kyrka.

Du kan också läsa det senaste bladet här!

Bor du i församlingen men har INTE fått ditt blad? Skicka gärna ett mejl till Karin, vår kommunikatör: karinmaria.nilsson@svenskakyrkan.se

Tro hopp kärlek, nr 1 2024

Rättelse! Pilgrimsvandringen den 1:a april kommer gå från Bösarp kyrka kl. 15 och inte från Anderslöv som det står i bladet!

Tipsa oss!

Våra kyrkor är fulla av kulturhistoriska skatter och andra berättelser!

Har du något speciellt minne eller kunskap om någon av våra kyrkor som du hade velat berätta om? Kontakta vår kommunikatör!