Händer som formar ett peacetecken. En Lp-skiva i en lp-spelare. Orange-gult retromöster med texten '"70-tals konsert livestream"

70-talskonserten livestream på Facebook!

Som bekant har vi fått flytta fram 70-talskonserten till 2021. Men vill du inte vänta såååå länge på att höra Kyrkokören sjunga "Stayin alive", "Bohemian rhapsody" eller "I will survive" kan du joina oss på ett livestreamat event på Anderslövs församlings facebooksida och få ett smakprov på kommande konsert!

Söndagen den 20 september klockan 18.00 sänder vi live från Trelleborg.
Klicka dig in på Anderslövs församlings facebooksida (www.facebook.com/anderslovsforsamling) för att se konserten från hemmets mysiga vrå. Kanske kan ni äta flygande Jacob eller nåt annat tidstypiskt till middag samtidigt!

Varmt välkommen att (åter)uppleva det fantastiska 70-talet!

Den ”riktiga” konserten kommer hållas någon gång under 2021, nytt datum är inte bestämt än. Redan köpta biljetter gäller såklart på det nya datumet. Vill du hellre lösa in din biljett och få pengarna tillbaka kontaktar du pastorsexpeditionen  så hjälper vi dig med det.

Vuxen

Hos oss finns det många olika aktiviteter som genomsyras av god gemenskap, god fika & en trevlig stund.

Kör & musik

"Musik ska byggas utav glädje. Av glädje bygger man musik!"

Barn & ungdom

Läs om våra olika verksamheter för barn och unga här!

Församlingsbladet Tro Hopp & Kärlek

Förslagslåda

Lämna en ”lapp” i vår digitala förslagslåda.