"Musik i sommarkvällen"

"Din oas i sommarbruset"

Söndagen 28 juni  kl. 19.00 i Otterbäckens kyrka sjunger Moa Andersson med sitt program ”Bara mänsklig”. Moa är bördig från Gullspång men bor numera i Tibro.

Berga kyrka gästas 5 juli av Frans-Josefs kvartett, jazz i improvisationens tecken, Josef Einarsson, bas, Olof lövmo, piano/keys, Kenatro Ragert, trumset/slagverk & Adam frödin, gitarr.

Torsdag 9 juli vid gräsplanen utanför församlingshemmet i Lyrestad kl. 19.00 bjuds vi på visor, det är Vismakarna med Isabella Strågefors, sång och Daniel Strågefors, gitarr som spelar visor och schlagers av Povel Ramel Evert Taube, Cornelis m.fl.

I Amnehärads kyrka 12 juli kl. 19.00 är det Bror Georgsson som sjunger till gitarr.

Om du följer länken nedan så får du se det övriga programmet i sommar i Amnehärad-Lyrestads pastorat.

Amnehärad-Lyrestads pastoratföljer råd från Folkhälsomyndigheten gällande Coronavirus och vi uppmanar alla våra besökare att inte närvara vid våra sammankomster vid något symtom på förkylning eller feber. var noga med avstånd och noggrann  handhygien.