Konfirmander, Lyrestads församling

Vill du prova något nytt och roligt? Häng med på konfirmation!

Konfirmand

Konfirmandtiden är en tid för Dig! Som konfirmand får du vara med och upptäcka mer om livet, som kan vara fullt av frågor. Under konfirmandtiden får du bekanta dig med kyrkans tro och högtider. Vi funderar kring frågor om liv och död, rätt och fel och mycket mer. Vi firar gudstjänst och åker på läger. Vi blandar undervisning och diskussion med musik och skapande verksamhet.

Konfirmation betyder bekräftelse av dopet. Om du inte är döpt ges möjlighet till dop under konfirmationstiden.

Hör gärna av dig till oss om du har frågor och funderingar eller vill anmäla dig till konfirmationsläsning.

Hör av dig!

Maria Westdahl

Amnehärad-Lyrestads pastorat

Barn- och Undgomsverksamhet

Mer om Maria Westdahl

Maria jobbar framförallt som församlingsassisten för barn och ungdomsverksamheten i Lyrestads församling.