Församlingsrådet i Amnehärads församling

Vi finns till för dig!

Församlingsrådet i Amnehärads församling.
Vi som valda ledamöter och ersättare i församlingsrådet i Amnehärad vill gärna delge våra tankar inför den kom- mande mandatperioden. Vi känner det som ett stort förtroende att ha fått detta uppdrag. Vi har ett ansvar enligt kyrkoordningens krav och bestämmelser och vi är medvetna om att uppdraget kräver vårt engagemang.
Vi vill gemensamt göra vårt bästa för att den grundläggande uppgiften kan utföras, nämligen fira gudstjänst, bedriva undervisning samt utöva diakoni och mission.
Ordinarie ledamöter:
Stig Eklund, Kristina, Eriksson Anna-Lisa Fredriksson, Helene Dagobert Karlsson,
Wiveka Johansson, vice ordförande Jan-Erick Pettersson, Olov Sandegård Göran Sandstedt, ordförande
Ersättare
Marita Bergström, Laila Gustavsson Britt-Louise Hoberg Karlsson
Elof Hoberg, Gunilla Johansson Boel Nilsson, Irene Pettersson Margareta Ros
Saknas på bilden gör: Marita Bergström, Britt-Louise Hoberg Karlsson, Elof Hoberg och Gunilla Johansson.