Swisha kollekt

Lämna din söndagskollekt eller gåva via mobiltelefonen. Systemet heter Swish och betalningar har aldrig varit snabbare eller enklare inne på församlingens konto.

Nu finns det möjlighet att lämna kollekt eller gåva via mobiltelefonen. Ändamålet för kollekten är detsamma som vid gudstjänst och pengarna kommer in till vårt konto på bara några sekunder.

Betalningarna godkänns med hjälp av Mobilt BankID. Lika enkelt och säkert som i internetbanken och mobilbanken.

Vårt Swishnummer
Du swishar betalningen genom att ange ett swish-nummer (se vårt nedan), belopp och valfritt meddelande i Swish-appen.

obiltelefon som har appen swish installerad

Älvsby församlings nummer: 123 170 97 57

Swish är en mobiltjänst för privatpersoner och företag. Den fungerar mellan Danske bank, Handelsbanken, ICA-banken, Länsförsäkringar, SEB, Skandia, Swedbank och Sparbankerna. Kontakta din bank om hur du ansluter dig. Du kan med fördel ladda hem en app i din smart-phone.