Delta i Livsloppet!

Nyhet Publicerad

Svenska kyrkans internationella arbete stödjer humanitära insatser över hela världen. Var med och kämpa för människors rätt att resa sig starkare ur en katastrof.

Köp ett startkort, kostar 20 kr och finns i Kyrkan Mitt i Byn, Ica
Supermarket och på Stil (endast kontanter där). Gå runt och kolla i medverkande butikers/företags skyltfönster och svara på frågorna. Lämna in ditt startkort i Kyrkan Mitt i Byn (eller i vår brevlåda) senast den 25 april, så är du med i den nationella utlottningen av en glaskaraff från Kosta Boda.

Några av de medverkande butikerna/företagen har också skänkt vinster som vi lottar ut bland rätta svar. Du kan köpa hur många startkort och gå så många rundor som du vill! TACK!

Vinster skänkta av: Flitiga Lisas Blommor, Stil, Alvesta bokhandel, Annemis Blomster, Hotell Rådmannen, Butik Trädgården, Lilla Bus/Lilla Hem,
Kyrkan Mitt i Byn, Smålandsposten, Allbohus.

Här hittar du tipsfrågorna!

Flitiga Lisas Blommor, Stil, Allbohus, Alvesta Bokhandel, Annemis Blomster, Hotell Rådmannen, Butik Trädgården, Lilla Bus/Lilla Hem, Kyrkan Mitt i Byn Smålandsposten. Arrangör: Alvesta församling