Ängel nummer 4

Hej! Du har just hittat den fjärde ängeln i vår änglavandring som sitter uppe här i Tallboda. Det finns 10 änglar allt som allt. Välkommen till Samlan och Noomis kapell, där du hittar mer information i fönstret om vad detta är för något. Scrolla ner för att läsa om reflexer.

Reflexer kan se mycket olika ut. De kan vara runda eller hjärtformade, de kan vara mjuka eller hårda, de kan sitta på kläderna eller kanske är hela din mössa eller väska en reflex.

Hur många reflexer har du på dig och vilka former har de? Titta och räkna på dig själv eller på varandra.

Om du skulle vilja ha en egen reflex som ser ut som en ängel så kan du komma till kyrkan och knacka på så ska du få en egen. Om vi inte är där kan du ringa så kan vi bestämma en tid.

Foto: Magnus Aronson /Ikon

Maria Klingberg