Loppan- Second hand-butik

Har flyttat från Herrgården till Trädgårdsvägen 6, i Nykvarn. Loppan tar tacksamt emot vuxenkläder, packa kläderna i papperspåsar ej säckar.

Second hand-butikerna Lilla loppan och Stora loppan slår ihop och flyttar från Herrgården till Trädgårdsvägen 6 och heter numera bara Loppan

Loppan second hand-butik tar tacksamt emot hela och rena vuxenkläder som är packade i papperspåsar. OBS! Vi undanbedes stora säckar med kläder.

Väljer du att handla här bidrar du till minskad nyproduktion och därmed minskad påverkan av miljöresurser.

Loppan är en daglig verksamhet som erbjuder meningsfull sysselsättning för vuxna med någon form av funktionsnedsättning.

Utöver att driva second hand-butik tillverkar och säljer arbetstagarna bland annat braständare.

Handlar ni på ”Loppan” second hand kommer försäljningen fortfarande stötta det internationella arbetet via Svenska kyrkan
(ACT Svenska kyrkan). www.svenskakyrkan.se/act

Varmt välkomna! Tack för att du är med och bidrar!

Vi tar endast emot swish!

LOPPAN- Second hand-butik
Öppettider Trädgårdsvägen 6: (tiderna kan ibland variera).
Måndag- torsdag kl. 9.00-15.00
Fredag kl. 9.00-13.00