Svenska kyrkans flagga
Foto: Gustav Hellsing/IKON

Lediga tjänster

Kom och jobba hos oss i en vacker och målmedveten stad. Sundsvalls församling har en bred verksamhet och ett livfullt och välbesökt gudstjänstliv. Vi har två större kyrkor, Gustav Adolfs kyrka, som är Sundsvalls stads landmärke, och Skönsmons kyrka. Därtill kommer två skärgårdskapell och gravkapell. Som vår medarbetare blir du del av en väl fungerande verksamhet som kommer att ingå i det kommande Medelpads södra pastorat.

Vi söker en fastighetschef till Medelpads södra pastorat

Har du god kunskap om förvaltning av kulturhistoriskt värdefulla byggnader? Då kanske du vill jobba som ansvarig fastighetschef för våra 90 byggnader. Klicka dig vidare och läs om tjänsten.

• Vi har gjort alla våra marknadsföringsval för våra lediga tjänster och avböjer vänligt men bestämt ytterligare säljande erbjudanden.