En flicka blåser såpbubblor.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Sommarlovskul, 2024

Nyhet Publicerad

Nu välkomnar vi barn födda år 2012, 2013 och 2014 till Sommarlovskul! Anmälan öppnar den 3 maj. Först till kvarn!

Sommarlovskul är ett dagkollo (8.30-15.00) under veckorna 25 och 26 på sommarlovet (förutom midsommarafton).

Vi utgår från lokalen Krubban i Ursvik, på Stallgatan 28 i Sundbyberg, och gör utflykter i närområdet, leker, pysslar, sjunger och har andakter. Vi bjuder på frukostfika och lunch.

Allt är kostnadsfritt i Svenska kyrkans regi men det är begränsat antal platser, därför krävs föranmälan.

Anmälan öppnar fredag 3 maj. Det finns 20 platser och först till kvarn gäller. Varje vårdnadshavare anmäler sitt barn. Man kan anmäla sig för en eller båda veckorna.

Vill ditt barn vara med på sommarlovskul? Mejla Birgitta Nicklasson på e-post birgitta.nicklasson@svenskakyrkan.se.