Foto: Magnus Aronson/IKON

Träffas och umgås

Kyrkan har många mötesplatser både på dag- och kvällstid. Kom och träffa både nya och gamla vänner. Se film, lyssna till intressanta föredrag, fika eller ät tillsammans.

Café NiKODEmus

Onsdagar kl.14-16 på Kodevägen 3, Kode. Välkommen in för en fika och en stund i gemenskap!

Torsdagssoppa

Torsdagssoppa alla veckor

Välkomna till varm soppa och gemenskap i Jörlanda respektive Solberga församlingshem torsdagar kl.12.00. Torsdagar jämna veckor i Jörlanda och ojämna veckor i Solberga.

Sjung i kör!

Musik skall byggas av toner, röster, lek, spel och glädje. Framför allt av glädje! Välkommen gamla såväl som nya körmedlemmar! Här finns våra vuxenkörer samlade.

Kontakta oss

Vill du boka ett dop, gifta dig, prata med en präst? Har du frågor om gravar eller undrar något om vår verksamhet? Välkommen att höra av dig till oss!

Gemenskapsträffar

Varje termin ses vi under gemenskapsträffar i pastoratets olika församlingshem. Välkommen att lyssna till intressanta föredrag och knyt nya vänskapsband.