Till innehållet Till undermeny

Rödeby församling

Välkommen till kyrkan mitt i byn!

Dopfest

Söndag 29 september klockan 10.00

Pilgrimsvandring

Söndag 29 september klockan 12.00

Följ med på revy!

Fredag 4 oktober

Stickcafé

Torsdagar klockan 18.00 i Rödeby församlingshem.

Middagsbön med lunch

Välkommen till en god gemenskap!

Frallmässa

Välkommen på en enkel morgonmässa med fika.

Tipspromenad

Ny tipsrunda uppe nu!

Alpha

Ett vardagsrum för livets stora frågor

Klädskåpet Tage

Varmt välkommen att Ta eller Ge!

Vi fortsätter att hjälpa Ukraina!

Alla gåvor mottages tacksamt.

Hur låter orgeln?

Lyssna på ett ljudreportage från Rödeby kyrka

Vad händer med kyrkan?

Nu startar snart renoveringen av etapp två av kyrkans fasad och renoveringen av fönsterbågarna pågår enligt plan.

Kyrkor och platser

Upplev över 4 000 kyrkor och kapell. Eller besök kyrkogårdar, kyrkoruiner och andra platser.

Blekinge kontrakt

Blekinge kontrakt är ett av 12 kontrakt i Lunds stift inom Svenska kyrkan som omfattar alla församlingar och pastorat i Blekinge.

Få hjälp och stöd

Välkommen att kontakta Svenska kyrkan när du behöver någon att prata med. I Svenska kyrkan finns utbildad personal som lyssnar och ger stöd och råd vid allt från sorg till relationsproblem.

Årets högtider

Inom kristendomen finns det många högtider. Kristendomens viktigaste högtider är jul, påsk och pingst. De flesta av årets högtider kretsar kring händelser i Jesu liv, men det finns också högtider som lyfter fram helgon, martyrer och apostlar.

Tillsammans för förändring i 150 år

Sedan 1874 har vi fört en kamp för och tillsammans med människor som lever i utsatthet över hela världen. Var med du också.

Engagera dig