Det händer i Björkekärr

Från Himlamys för de minsta till musik, fördjupning och gemenskap för alla åldrar. Välkommen till Björkekärr - också du som själv vill bli en ideell kraft i församlingen.

Gudstjänst i Björkekärr

Högmässa i Björkekärrs kyrka varje söndag kl 10.30 med kyrkfika efteråt. Välkommen att fira gudstjänst i Björkekärr!

Barn och familj - Björkekärr

Kom hit och upptäck vår verksamhet för barn i alla åldrar och deras familjer. I Björkekärrs församling finns en plats för dig att i gemenskap och glädje upptäcka tro och liv.

En grupp ungdomar håller om varandra i en ring.

Ungdom i Björkekärr

I Björkekärrs församling finns plats för dig gemenskap och engagemang för dig som är ung. Välkommen med!

Körer i Björkekärrs församling

Gillar du att sjunga? I Björkekärr finns barnkörer och gospelkören Inspirit.

Gemenskap i Björkekärr

Upplev gemenskapen i Björkekärrs församling. Välkommen till sopplunch och andra mötesplatser!

Fördjupning - Björkekärr

Längtar du efter att veta mer om kristen tro? Eller vill du fördjupa den tro du redan har? I Björkekärr erbjuder vi nybörjarkursen Alpha och sammanhang att samtala om tro och liv

Samtal och stöd - i Björkekärr

Vill du ha någon att prata med? Präster och diakoner i Björkekärrs församling finns här för dig.

Några ungdomar står i en ring och lägger sina händer på varandras i mitten.

Du behövs - ideell i Björkekärr

Vi är många men längtar efter att bli fler! Välkommen att engagera dig som ideell kraft i Björkekärrs församling!

En gångväg i en park.

Dop, konfirmation, bröllop och begravning

Kyrkan finns med dig genom hela livet. Här finns plats för både glädje och sorg.