Tjejgrupp i Längbro!

Nyhet Publicerad Ändrad

Varmt välkommen till tjejgruppen i Längbro! En grupp som riktar sig till tjejer som är född 2011-2012.

Onsdagar 16.30–17.30
Anmälan krävs.

Kom och häng med oss!

Vi träffas i Församlingshemmet vid Längbro kyrka, onsdagar mellan kl.16.00 – 17.30 (drop-in-smörgås från 15.30). Där umgås vi, pysslar, samtalar och hänger tillsammans. Och gillar man sång och teater kan man få vara med på Gudstjänster för Små och stora, där vi kommer att göra små minimusikaler.
Vi avslutar träffarna med en liten andakt.

Det är helt okej att prova på och se hur det är i gruppen.
Hoppas vi ses!

Här hittar du oss på facebook!

Två barn som håller hand.

Barnverksamheten i Längbro

Välkommen till Längbros barnverksamhet vt.2024!

Ett dop i en kyrka. En kvinna med sin man bakom sig, håller barnet i famnen. En manlig präst håller barnets hand.

Boka dop i Örebro

Vill du döpa ditt barn? Eller vill du själv bli döpt? Dopet är en fest för livet och en tradition som är lika fin oavsett ålder på den som döps. Här kan du välja tid och plats för dop i någon av våra kyrkor och kapell. Bokning går att göra direkt på webben.

Längbro församling

Adress:
Församlingsvägen 4,
(informationsservice, öppet mån-fre 9-16)
E-post: langbro.forsamling@svenskakyrkan.se

Kontaktlista med alla medarbetare i Längbro församling

Till Längbro församling på Facebook

Församlingens kyrkor: