Foto: AÅR

Kafé i Nysätra

Öppet lördagar och söndagar klockan 10.30-16.30

Vårt kafé i Gamla kyrkskolan är ett populärt utflyktsmål för ortsbor såväl som långväga resenärer; för barnfamiljen likväl som den kulturintresserade eller den som bara vill ha riktigt god fika i en fantastisk miljö!

I Gamla kyrkskolan kan ni njuta av något gott från den stora kakbuffén eller något matigare från menyn. Varje helg har vi ett särskilt erbjudande och såklart finns focaccian åter på menyn!

Alla tårtor och kakor bakas i våra egna kök och vi använder närproducerade ingredienser så långt det är möjligt. Under sommaren får vi en stor del av våra grönsaker från våra egna odlingar!

Missa inte att man kan boka Afternoon tea. Boka senast torsdagen innan. Maila lagundaforsamling.kyrkstugan@svenskakyrkan.se

Vår Konst i påsk!

I påsk ställer Elena Chiara Frödin ut några av sina verk som en del i konstrundan Vår Konst. Läs mer om utställningen Livets källa.

Konstutställningen invigs under Långfredagen och finns sedan att beskåda i samband med kaféets öppettider.

Catering

Kafé Kyrkstugan erbjuder också catering vid exempelvis begravning, vigsel och fest eller andra evenemang. För mer information och kontakt läs här!