Kyrkofullmäktige sammanträder onsdag 15 maj kl 18.30.

Kyrkofullmäktiges sammanträden är offentliga och alla är välkomna.

Kyrkofullmäktige i S:t Johannes församling sammanträder onsdag 15 maj kl. 18.30 i Johannessalen (under S:t Johannes kyrka). Mötet är offentligt och alla är välkomna.

Kyrkofullmäktiges mötesprotokoll

Här kan du ladda ner (pdf-fil) och läsa mötesprotokollen från våra kyrkofullmäktiges sammanträden.

Johannessalen

Under S:t Johannes kyrka finns tre otroligt vackra samlingsrum för privatpersoner, företag och föreningar att hyra. Bjud in till bröllopsmiddag, dop- och begravningskaffe, födelsedagsfest eller konferens i en unik miljö!

Träffpunkter

Till våra verksamheter och träffpunkter är alla välkomna, oavsett livsåskådning. Vi finns här för dig, i våra kyrkor och församlingslokaler, genom personliga möten och samtal. Vi ser fram emot att dela dagen med dig. Vi ses!