Vi är en hemvändarkyrka!

Det bor cirka 600 000 svenskar ute i världen och nu välkomnar vi i S:t Johannes församling alla utlandssvenskar till en trygg plats, en kyrka och ett hem även i Sverige, när de kommer hem eller är på tillfälligt besök. S:t Johannes församling erbjuder alla svenska ungdomar boende i utlandet hemvändarkonfirmation, Konfa Sweden, en vecka varje sommar.

Pray for Europe – Nytt, unikt studiematerial

S:t Johannes församling har arbetat fram ett nytt, unikt konfirmandmaterial ”Pray for Europe”. Materialet består av tre delar som tillsammans bildar en helhet och är ett mycket intressant, aktuellt och användbart koncept för många.

Konfa Sweden

Välkommen hem! S:t Johannes församling bjuder in till Hemvändarkonfa för svenska ungdomar, i åldern 14-19 år, som bor i utlandet. I mån av plats hälsar vi gärna även ungdomar boende i Sverige välkomna att delta!

Köp musiken till Pray for Europe

Här kan du beställa musiken till Pray for Europe. Cdn kommer tillsammans med en liten booklet där alla texterna till sångerna finns med. Välkommen att njuta av 12 sånger som går rätt in i hjärtat! Materialet släpptes den 13 maj 2022.