Barn och kvinna ler genom ett handhjärta

För hela familjen -Öppen förskola, middagar och stöd

Församlingen finns för hela familjen, här möts liten och stor!

Gudstjänsterna är till för alla och flera gånger per termin hålls Gudstjänst för små och stora i våra kyrkor.

När barnen är små och man kanske är föräldraledig kan det vara trevligt att komma till kyrkan för att träffa fler småbarnsföräldrar eller komma till en lagad middag. När man blir ledig kan det vara trevligt att åka på läger tillsammans där aktiviteter finns för alla åldrar och den dagen då det känns tungt finns kyrkans diakoni för stöd, samtal och hjälp. Vid jul och påsk ordnar kyrkan pysselkvällar för små och stora att komma till och släppa loss sin kreativitet.

Öppen Förskola

Hit kan ni komma med era barn för att få leka, prata, sjunga och fika tillsammans.

Middag i kyrkan 14 april

Välkommen till lagad mat och gemenskap!

Familjeläger i Klippen, Hemavan

27-30 juni ordnar församlingen ett familjeläger -kom med din familj, oavsett hur den ser ut!

Stöd och hjälp

Holmsunds församling har diakonin som fokusområde. Gemenskap, engagemang, samtal, möten och råd och stöd. Kyrkans sociala arbete är till för alla.