Tacolov

Tacoonsdag på Kyrkcentrum! Kom direkt från jobbet, fritids eller förskolan till våra tacokvällar fyllda med sång, skapande, gudstjänst och (självklart) tacos.

FÖR ALLA ÅLDRAR!

En onsdag i månaden, i Kyrkcentrum – 17 januari, 21 februari, 13 mars, 10  april och 15 maj.

Drop in från 16.00.
- involverar matförberedelser, men också någon form av skapande – med tema för varje gång. OBS Barnkören repeterar från 16.00 för de barn som vill delta där.

Mat från 17.00.
Tacos såklart! Alltid vegetarikst med laktosfri creme fraiche och glutenfritt bröd.
Självkostnadspris för maten: 50 kr för vuxna, 25 för barn (0-12 år)

Gudstjänst 18.00.
Vi avrundar vår gemenskap med att fira gudstjänst tillsammans i Magdalenakyrkan.

Välkommen!

Tacolov

Починаючи з цієї осені, ми проводимо Tако зустрічі по середах раз на місяць. в Церковному Центрі. Так, ви правильно прочитали! Середа! Приходьте відразу після роботи, школи або дошкільного навчального закладу до нас на вечори тако які наповнені співами, творчості, богослужіння та (звичайно) тако.