Om kristen tro

Grubblat över Gud någon gång? Eller pratar du med Gud till vardags?

SÖK DIN TRO
Kanske är kyrkan en helt ny värld för dig? Kanske har den funnits en gång för dig, men försvann på vägen? I Svenska kyrkan finns plats för dig som är nyfiken på och söker en tro och/eller vill veta mer. Vi finns för alla som vill göra andliga upptäckter och undrar över livet som kristen. Välkommen att kika runt på webbsidan och upptäck hur kyrkan kan fylla en plats för just dig och dina behov!

Om Farsta församling

Kyrkan finns för din och världens skull, tillsammans går vi genom livet. Kyrkan vill väcka ansvar och ge kraft åt oss alla att leva i världen tillsammans.

En man sitter i bilen med händerna knäppta på ratten.

Sök din tro

I Svenska kyrkan finns plats för dig som är nyfiken på kristen tro. För dig som vill göra andliga upptäckter och undrar över livet som kristen.

HAR DU FRÅGOR OM GUD?
Eller om livet eller kyrkan? Skicka in din fråga och få ett svar. Eller läs andras frågor och svar här nedan.