Foto: Carola Störbäck

Följ med till Tosselilla

För barnfamiljer bosatta i Eslöv, med barn under 16 år, som har svårt att på egen hand bekosta en semester finns nu möjlighet att – efter behovsprövning – följa med Svenska kyrkan Eslöv till nöjesparken Tosselilla 18/6 för en dag av bad, karuseller och gemenskap.

Svenska kyrkan Eslöv bjuder på resan Eslöv – Tosselilla tur och retur, inträde,  matig macka eller korv med bröd, frukt samt något att dricka.

Ansök om att komma med senast 3 maj till Anna Sjögren (kontaktuppgifter nedan) och informera då också om eventuella matallergier/-preferenser.
OBS behovsprövning.

Besked om din familj fått plats kommer veckan efter. Du behöver då bekräfta att du vill ha platsen.

Så här anmäler du dej:

Skicka ett mejl till Anna Sjögren med nedanstående information. I ämnesrutan skriver du Tosselilla 2024.

• Namn samt personnummer på varje individ
  • Antal barn som är under 1 m
  • Adress, telefon och e-post
  • Specialkost/matallergi