Svartvit bild Lotti Sharif och Karolina Gustavsson mot en betongfasad..
Foto: Carina Lantz Helander

Hör du som har öron

En podcast om lyssnandet som livshållning och praktik; om samtid och dåtid, kultur och tro med Lotti Sharif och Karolina Gustavsson.

Nytt avsnitt varje månad

Hör du som har öron är podcasten om lyssnandet som livshållning och praktik. Lotti Sharif och Karolina Gustavsson från Högsbo församling samtalar om samtid och dåtid, kultur och tro.

Nytt avsnitt kommer varje månadsskifte.

Lyssna och följ ”Hör du som har öron”

Podcasten finns att lyssna på i din app för poddar, på Spotify eller på webben. Glöm inte att prenumerera!

Följ oss på Instagram.

Fler poddar i Carl Johans pastorat

Ludvig Lindelöf och Pontus Bäckström står i en trappa. Ljuset från ett fönster lyser upp från vänster.

Ingen hinner fram

Podcast om kyrka, tro, samhälle, populärkultur och kanske lite politik, med Ludvig Lindelöf och Pontus Bäckström.

Darwins stege

Pontus Nilsen intervjuar forskare och föreläsare som medverkat i Svenska kyrkans program på Vetenskapsfestivalen.